GYIK
Szolgáltatások, szerviz
Hol található az üzlet (bemutató terem)?
Törökbálinton a BaSys Kft. központjában.
2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park – Nyitvatartás: 8.00-16.30
9027 Győr, Budai út 2. - Nyitvatartás 9.00-12.00 és 13.00-18.00
Hol található a szerviz és hogyan érem el?
Törökbálinti központunkban található (BaSys Kft. 2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park), munkanapokon 8.00 és 16:30 között vagyunk nyitva.
Szervizünket kérlek írásban keresd a következő címen: szerviz@basys.hu
Köszönjük szépen megértésed!
Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?
A vásárlás helyszínére kell elvinni a készüléket érvényes garancia jeggyel és számlával.
Ha a termék már nem garanciális, akkor a hivatalos szervizünkbe kell behozni vagy elküldeni a készüléket. (2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park) További információkat a webshop@basys.hu címen kérhetsz.
Üzleti célból szeretném felvenni a céggel a kapcsolatot?
Keressél minket az info@basys.hu e-mail címen.
Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések
Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?
Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük! Sürgős esetben kérlek keress bennünk a megadott telefonszámokon.
Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?
Írj nekünk a webshop@basys.hu e-mail címre és kollégáink mielőbb felkeresnek téged.
Ha személyesen szeretnél beszélni velünk, akkor keress minket ügyfélszolgálati irodánkban, melynek helye: BaSys Magyarországi Kft. 2045 Törökbálint, Tópark u.9
Nyitvatartási ideje: 08:00 - 16:30
Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
Írj nekünk a webshop@basys.hu címre vagy a kapcsolat oldalon keresztül keress fel minket.
Termékek, megrendelések
Mit jelent a termék elérhetőség?
A weboldalon található termék elérhetőséget kis négyzettel jelölünk (zöld, zöld-sárga, sárga és piros).
Amennyiben a termék mellett a zöld négyzetet látod és online rendeléssel, házhozszállítással rendeled meg a terméket, akkor központi raktárunkból történik a termék kiszolgálása. Ebben az esetben a 11:30-ig beérkezett rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak.
A zöld-sárga jelzésű termékeink külső raktárban vannak. Ezek szállítási ideje 5-8 munkanap.
A sárga jelzésű termékeink esetében érdeklődj kapcsolataink valamelyikén (webshop@basys.hu).
A piros jelzésű termékeink már nem rendelhetőek.
Amennyiben nem outletes terméket rendelsz, abban az esetben garantáltan eredeti, bontatlan, gyári csomagolással rendelkező terméket biztosítunk Neked.
Nem kaptam e-mailben visszajelzést a rendelés leadása után, mit tegyek?
Kérlek érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Véletlenül rossz adatot adtam meg. Mit csináljak?
Ha időben (a rendelés leadásának napján) észreveszed, akkor írj a webshop@basys.hu címre vagy keress bennünket telefonon (+36 30 916 4634).
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
A webshopon keresztül megrendelt termékek árát fizetheted utalással a megadott számlaszámra, valamint utánvéttel. Ha a személyes átvételt választod, akkor üzletünkben bankkártyával és készpénzzel tudsz fizetni.
Hogyan történik a rendelt termék átvétele?
A webáruházunkon keresztül leadott rendelést személyesen a törökbálinti (2045 Törökbálint Tópark u. 9.) vagy 2-3 munkanap után akár a győri boltunkban (9027 Győr Budai u. 2-4) is át tudod venni.
Kiszállítás esetén a munkanap 11:30 –ig leadott rendelésedet pedig a következő munkanap kiszállítjuk, amennyiben készletünkön van a termék és a DPD futárszolgálatnál sincs fennakadás.
Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?
A csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd és ha a külső csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak. Ha a belső csomagoláson, illetve a terméken látsz sérülést vagy hiányt, vedd fel a kapcsolatot velünk. Érdemes a sérült termékről/csomagolásról fényképet készíteni.
Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnunk. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le.
Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést.
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Munkanapokon 12 óráig keress minket telefonon vagy e-mailen. Ha már kiküldtük a DPD-nek a csomagodat, és szeretnél elállni a rendeléstől, akkor ne vedd át és a DPD visszahozza nekünk.
Regisztráció, adataim, felhasználói fiókom
Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
Webáruházunkba bejelentkezve a nevedet a Fiók információk menüpont alatt tudod módosítani, a címedet pedig a Címjegyzék menüben.
Tudok vásárolni regisztráció nélkül?
Igen, vendégként is lehet rendelést leadni. A rendelés leadásakor bekérjük az összes adatot, ami a csomag kiszállításához szükséges.
Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
Webáruházunkban a Rendeléseim menüpontban.
Szállítással kapcsolatos kérdések
Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
A rendeléskor megadott e-mail címre, illetve telefonszámra a DPD futárszolgálat értesítést küld. A DPD által küldött csomagszám ismeretében a futárszolgálat oldalán nyomon követheted csomagodat.
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A rendelés leadásakor lehetőséged van más szállítási címet megadni (pl: munkahely). Ha utólag szeretnéd változtatni, akkor a csomagszám ismeretében a futárszolgálatnál teheted meg.
Nem tudtam átvenni a rendelésemet. Mi a teendő?
A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kísérli meg a kiszállítást. Ha a második nap sem megfelelő, akkor egyeztess a futárszolgálattal.
Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?
Ebben az esetben érdemes felvenni a futárral a kapcsolatot és egyeztetni vele.
Mekkora a szállítási költség?
10.000 Ft alatti rendelés esetén 1.190 Ft szállítási díjat számolunk fel. 10.000 Ft felett a kiszállításunk ingyenes.
Jótállás és garancia
Mennyi a garancia idő a termékekre?
A vásárláskor a számla mellett küldünk egy általunk kiállított garancialevelet, melyen feltüntetjük a pontos garanciaidőt.
Elvesztettem a számlát, mit tegyek?
Kérünk, keress bennünket a megadott elérhetőségeken és amennyiben nálunk vásároltad a terméket a számla másolatát bármikor pótoljuk.
Elveszettem a jótállási jegyet, mit tegyek?
Amennyiben nálunk vásároltad a terméket keress bennünket és e-mailben igazoljuk a vásárlás időpontját és a pontos garanciális időt.
Milyen határidőn belül érvényesítheted jótállási, szavatossági jogaidat?
A garancialevélen feltüntetett időpontig vállaljuk a termék garanciális javítását. A megadott idő lejárta után a javítást előre egyeztetett árun és feltételekkel tudjuk vállalni.
Csereigazolást kaptam, mit kell tennem?
Amennyiben a szerviz megállapította, hogy a beküldött termék javíthatatlan vagy gazdaságilag nem érdemes csereigazolást állítunk ki mellyel a vásárlás helyéhez kell elfáradni és náluk beváltani.
Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?
A csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd és ha a külső csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak. Ha a belső csomagoláson, illetve a terméken látsz sérülést vagy hiányt, vedd fel a kapcsolatot velünk. Érdemes a sérült termékről/csomagolásról fényképet készíteni.
Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnunk. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le.
Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést.
Reklamáció, hiányosságok
Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mit tegyek?
A honlapunkon egy gyors regisztráció után a termékek oldalán a képek alatti menüből képnézegető programmal meg lehet tekinteni online az angol, magyar – esetleg német – nyelvű használati utasításokat. Ezeket letölteni, ill. kinyomtatni nem lehetséges! Megértésüket köszönjük!
Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?
Kérlek keress bizalommal bennünket! Bármikor el tudjuk küldeni a számla másolatát.
Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
Írj nekünk a webshop@basys.hu címre vagy a kapcsolat oldalon keresztül keress fel minket.